Friday, July 15, 2011

I am Grass-Fragrance Type

Pagi tadi saya bangun awal, alhamdulillah, saya dapat bangun sblm jam 4. Sebenarnya sudah lama juga hampir sebulan saya cuba untuk bangun awal jam begitu, tetapi saya selalu gagal.

Pada saya ini petanda baik, Ramadhan pun hampir dekat dan pepriksaan akhir untuk kertas-kertas tambahan lagi seminggu. Jadi, waktu-waktu begitu saya fikirkan adalah sangat sesuai untuk aktiviti mengulang kaji sebelum periksa dan aktiviti kerohanian semasa bulan Ramadhan, InsyaAllah.

Sudah lama saya berangan untuk memasukkan gambar-gambar percutian2 saya, tapi nampaknya belum berkesempatan. Jadi hari ini secara kebetulan saya membuka email-email lama, saya terjumpa satu email berkenaan melihat karakter diri. Saya mencuba, dan hasilnya:

You Are The Grass- fragrance Type

You are very strong will, not dependant on others and gives an impression of being a lone-ranger. You are extremely curious and sensual, living a clear-headed, modern life. At first glance you place yourself on a pedestal, and are difficult to get along. But once others talk to you, they know you are easygoing. And when the relationship develops, they realise you are affable. You are an androgynous charm, which makes you popular with all genders. But you dont like your weak side to be seen. You might look cool on the surface, but beneath it all, you are really passionate. Only people know your true self can maintain a long-lasting relationship with you

Memetik beberapa kenyataan teman rapat sebelum-sebelum ini, begitulah karakter saya.

Yang penting saya adalah saya... erkk, ade ke org lain yang tidak mahu menjadi diri sendiri??

1 comment: