Monday, October 31, 2011

moment de bonheur

Salam

2 hari yang sudah ada seorang makhluk Allah memberitahu, katanya; "my happy moment is i feel happy when i'm with you". Oh, saya jadi salah satu happy moment orang lain, itu sangat menggharukan. Sebab apa happy, saya tidak tahu, mungkin 1 sebab, 2 atau lebih, mungkin juga saya ini kelakar orgnya,(errkk.. kelakar ke?) hehehe. Tidak kira lah ayat itu keluar dari bibir siapa, keluarga, kekasih, kawan atau sesiapa, ia membuat saya tersenyum kerana dapat menggembirakan hati orang lain.

Dalam saya sedang berusaha melawan keserabutan+ke'blur'ran+kesengalan+kestressan selepas bergelar 'budak skolah' semula, rupanya ada orang gembira saya ada dengannya. Maka, sudah semestinya saya gembira juga.

Terjumpa satu komen di dalam blog kegemaran yang selalu saya baca, "people will forget what you said and what you did, but they will never forget how you made them feel". Maybe...

Apa pun.... Terima kasih.
Je l'apprécie




Nota kaki: moment de bonheur (happy moment) , Je l'apprécie (I appreciate)

1 comment:

  1. I wish I could be someone's happy moment too... which they will never forget How I made them feel good :-)

    ReplyDelete