Wednesday, June 15, 2011

Berjalan Ke Johor; Aktiviti 1: Majlis Kahwen

Hari minggu lepas, 11&12 Jun, hari saya dipenuhi bersama 3 orang teman; adik,nurul dan huz bersama-sama pulang ke Kota Tinggi,tempat tumpah darah saya.


Tujuan asal memenuhi ajakan nurul menemani dia ke majlis kahwen teman baiknya, Ija. Dilihat dari ekspresi wajah dan gaya percakapan sudah tahu memang dia sangat teringin untuk ada dimajlis teman baiknya itu. Sebagai membalas jasa kerana sering tidak menolak setiap pertolongn yang diminta dan kebetulan juga saya mahu pulang ke kampung untuk mengambil buku rujukan yang akan digunakan untuk kuliah kertas tambahan yang bermula minggu ini, saya setuju untuk bersama menempuh lebuhraya utara-selatan. Bersama 2 lagi ahli GGK, (tapi bukan aktiviti rasmi GGK) kami memandu WRS ke Johor. Sebenarnya saya sangat suka untuk memandu si hitam manis WQY tapi memikirkan apa salahnya WRS di bawa jalan jauh sekali sekala, saya meminta empunya si merah mengizinkan dia dibawa. Saya bukan mengambil kesempatan ye.


Perjalanan kami berhenti di Muar dan kami bermalam di sana. Saya dapat berjumpa dengan bonda tercinta di sana, jadi saya merasa lega dan seronok. Yeay!!









Selamat Pengantin Baru buat Ija dan suami, semoga bahagia ke akhir hayat.


Tamat aktiviti 1. Akan bersambung Aktiviti lain dientri selepas ini.






































5 comments: