Friday, July 23, 2010

Mengalah aje... xluak pong

Lagi satu entry pendek, saje nk tambah2 luahan hati...
Aku mmg pantang kalau kat jalan org xnak bagi laluan, walaupun aku tau manusia ni rambut je sama hitam tapi hati len2..kalau aku leh bagi je laluan kat org, pesal lak org xleh bagi??
give and take lah...
Kepada pemilik kenderaan BJT752, hang tu popuan gak, dahlah ade stiker P lagi (xtaulah die yg pkai ke idak), dah tentu2 ko kat blkg aku, pesal lak nak ngimpit2??..., seb bek ari jumaat, aku mengalah jelah...
kalau ikut perangai 'samseng simpang' aku ni, aku hmpit je ko yang kecik tuh...hehehe
ingatkan spesis che che (ca ya nun alif), upenye dak melayu...mengalah jelah, bukan luak pun (kate hati aku). Ok abis sudah...sebenarnye hal kecik je ni... aku je saje nak highlight..huhu



5 comments:

  1. pompuan melayu menyondol terbaek abad ini...pg tdi lah aku tgk...1st time..

    ReplyDelete
  2. x kira semalam julie....perempuan melayu cilok terbaik...hahahahaa...jgn takut naik ngan k.su lg eh...hehehee..semalam jer ter overs...selalu x macam tu sopan santun jerk bawak kete....

    ReplyDelete
  3. ada soalan.. ko di jln yg benar ker time tu?? maksud teman, ko di jln utama ker?? tapi apa yg penting, keta ko selamat...hihihi...

    bagi teman, kalo sesaper nak cilok ker potong q ker nak tukar lane ker nak berlumba ker, bagi la signal kiri atau ke kanan...sejuk la skit hati drebar yg kena cilok tu... kalo tak, mat motor gak yg jd mangsa...

    SeLaMaT Memandu...

    ReplyDelete
  4. yie: ingatkan che che je yg ske menyondol ek...

    kak su: ni dah kire cam spesis boye (cam dlm cite sang kancil n boye), tetiba mengganas...

    bain: aku mmg di jalan yang benar...bukan mimpi.. hahaha
    aku mmg kat main road, jln BJT tu yang dikira susur...biaselah..mmg rmai je yg jd xsiuman kalo kat jln kt kl ni...

    ReplyDelete
  5. hahahah xpe2...aku phm...dh salu kne...ari2 pong...heee dr kete kne gesel bek ngalah...x luak...x rugi...pastu hati jgn panas...snyummm jek...k...heeee

    ReplyDelete